歌詞第二發

一樣也是有點冷門的歌曲

但是曲風

我很喜歡

所以推薦給大家

先附上歌曲給大家

https://youtu.be/qpG1VjswM_4

歌詞如下

Tell all the children to lock those doors
告訴所有孩子要鎖上那些門
I've seen the smoke in the sky before
我已看見以前升在天空中的那道煙
Gotta be up on my feet when the morning comes
在天亮前必須跟著我的腳步
'Cause this fight we can't ignore
因為這場決鬥,我們無法避免
I feel a chill building up inside
我感受一種恐懼在裡面增強
Seeing the sweat filling up my eyes
看著我的眼睛充滿了汗水
Tell every friend, enemy, flesh and blood
告訴每個朋友,敵人,情慾與仇恨
To send out the battle cry
向他們發出口號

Fingers stretching out from nowhere
從不知名的地方伸出手指
Reaching for my throat
延伸到我的喉嚨
They're hungry for my skin
他們對於我的肌膚感到飢餓
Teeth wide smiling that they found me
露齒的微笑,讓他們找到了我
Circling around me
圍繞著我
Slowly closing in while you sing
當你唱歌時,慢慢接近你
Everything is gonna be fine
每件事情將會變美好
Everything is gonna be fine, fine, fine
每件事情將會變美好,美好,美好

Fingers stretching out from nowhere
從不知名的地方伸出手指
Reaching for my throat
延伸到我的喉嚨
They're hungry for my skin
他們對於我的肌膚感到飢餓
Teeth wide smiling that they found me
露齒的微笑,讓他們找到了我
Circling around me
圍繞著我
Slowly closing in while you sing
當你唱歌時,慢慢接近你
Everything is gonna be fine
每件事情將會變美好
Everything is gonna be fine, fine, fine
每件事情將會變美好,美好,美好
Everything is gonna be fine, fine, fine
每件事情將會變美好,美好,美好,美好
Fine, fine, fine, fine, fine, fine, fine
美好,美好,美好,美好,美好,美好

Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾
Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾
Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾
Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾

Tell all the children to lock those doors
告訴所有孩子要鎖上那些門
I've seen the smoke in the sky before
我已看見以前升在天空中的那道煙
Gotta be up on my feet when the morning comes
在天亮前必須跟著我的腳步
'Cause this fight we can't ignore
因為這場決鬥,我們無法避免
I feel a chill building up inside
我感受一種恐懼在裡面增強
Seeing the sweat filling up my eyes
看著我的眼睛充滿了汗水
Tell every friend, enemy, flesh and blood
告訴每個朋友,敵人,情慾與仇恨
To send out the battle cry
向他們發出口號
Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾
Everything will be just fine
每件事情必定有好的收尾

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    葳兒=''> 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()